וונופר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בעקבות מוגלובין 10.4 וברזל 16 ותופעות לוואי מהכדורים התבקשתי לקבל 4 עירויי וונופר בראשון הכל עבר תקין בשני - לחץ דם נמוך וכבר שבוע אחרי לחץ ושריפה באזור החזה כבר הלכתי למיון - בוצע בדיקות אקו לב ,א.ק.ג וצילום חזה יצא תקין כעת ההמוגלובין 11.4 האם יש צורך בעירויים נוספים? האם תופעת הלוואי קשורה בעירוי? מתי אמורה לעבור? האם לא לקחת יותר עירוי מסוג זה? תודה לורה
לקריאה נוספת והעמקה
תופעות לוואי מוונופר מופיעות בד"כ בסמוך למתן העירוי ואינן ארוכות טווח. המוגלובין 11.4 נשמע סביר אך לשם זהירות כדאי להיוועץ עם הרופא ששלח אותך לקבל עירוי לפני שאת מחליטה על הפסקה.