ערך לא תקין בבדיקת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 30, לא מעשנת ולא שותה, בריאה בד"כ מזה מספר חודשים התחילו לי כאבים בבית שחי ימין(לפעמים עובר גם לצד שמאל, למרפק ולשורש כף היד) וכן בברך שמאל, וכל פעם לאחר מאמץ אני מרגישה חולשה וגם לאחר התכופפות הכי קטנה, עברתי מספר בדיקות כמו CT ראש, אולטראסאונד צוואר, בטן עליונה ותחתונה, צילום חזה, כתפיים וברך, בדיקות דם, שקיעת דם שיצא תקינות לרבות בדיקת דם שמצורפת כאן שהערך שלה קצת חריג, GLOBULIN GAMA 19.3 % 11.1 18.8 סמן - הערך מחוץ לטווח 19.3 הרופא משפחה שלח אותי להמטולוג, אמר שזה יכול להיות דלקת או לחלופין משהו במח העצם, ובינתיים עד שיהיה לי תור ואני אגיע לשם, אני ממש בלחץ, האם יש לי סיבה?? אשמח לתשובה תודה רבה!!!
זה מופיע גם בבדיקת דם? אם כן, לשלוח את כל הבדיקת דם?