פריטין
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בבדיקת דם היתה לי רמת פריטין 153 כשהגבול העליון הוא 120. בדרך כלל יש לי בערך 40 ואני לא לוקחת תוספי ברזל. המוגלובין והמטוקריט קצת נמוכים. כשבוע לפני הבדיקה סבלתי מהצטננות קשה. האם ייתכן קשר לרמת הפריטין? אם כן, האם התוצאה לא משקפת את הרמה האמיתית? אני שואלת כי נאמר לי בעבר לקחת תוסף ברזל רק בתקופת המחזור כי יש לי דימום כבד ורציתי לדעת אם רצוי להמשיך לנהוג כך. תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
בזמן זיהום פריטין יכול לעלות, כמו כן פריטין מעט גבוה כמו במקרה שלך 153-לא מהווה סיבה לדאגה. רצוי לחזור על פריטין אחר שתחלימי מהמחלה.