חלבון s נמוך בהריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר אחרי שתי לידות רגילות ללא שום בעיה.. מתו לי שתי תאומות זהות בשבוע 21. . אחרי כמה חודשים נכנסתי בהריון חדש.. עשיתי כל הבדיקות כדי לדעת מה הגורם למות התאומות אבל הכל תקין.. עשיתי בדיקות קרישה בתשלום פאקטור 2 5 .. היה תקין .. חוץ מבדיקת חלבון s יצא קצת נמוך.. אבל לפי דעתי זה טבעי בהריון שיוצא נמוך.. הרופאה הופנה אותי לד"ר הומוטלוג.. כדאי ללכת או שהבדיקות אומרות שאין קרישה?
לקריאה נוספת והעמקה
בגלל הסיפור של מות עובר ממליצה להבדק ע"י המטולוג למרות שבהריון peotein S מעט נמוך בדרך כלל.