הפלות חוזרות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמי יעל ואני בת 40. בשנתיים האחרונות נכנסתי להריון פעמיים בצורה טבעית כאשר העובר איבד דופק בשליש הראשון בכל פעם. בפעם השלישית עברתי IVF בעקבות בעיה של בעלי, העובר נקלט, אך שוב איבד דופק בשבוע 8. עברתי בדיקות קרישיות יתר, כאשר בפעם הראשונה רמת ה- CARDIOLIPIN IGM היתה 22.1 ובעקבות תוצאה זו שלח אותי ההמטולוג לחזור על הבדיקה לאחר חודשיים. קיבלתי את התוצאות ורמת הCARDIOLIPIN IGM היא 23.4. האם הדבר קשור להפלות? אם כן, מי אמור להמליץ לי על קלקסן במהלך ההריון? רופא הנשים במחלקת IVF או המטולוג של קופ"ח? אודה על תשובה מהירה
מומלץ להתייעץ עם המטולוג, המקרה הוא גבולי כיוון שרמת אנטיקרדיוליפין מוגברת במידה קלה בלבד.