wbc גבוה בהריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 28 בשבוע 28+3 להריון עם רקע של אנדומטריוזיס. מאז 2013 יש לי ערכים גבוהים בבדיקות הדם בין 10000 ל 13-14000 ליקוציטים. בשנה שעברה נותחתי על רקע אנדומטריוזיס - אז היו תאי הדם הלבנים על מעל 20 לאחר מכן הייתה ירידה מסוימת לערכים גבוליים אך עדיין מעל לגבול. מתחילת ההריון יש לי ערכים מאוד גבוהים של ליקוציטים, זה התחיל ב 16, לפני שבועיים עשיתי בדיקה ויצא 18.5 בביקור במיון ביום שבת האחרון היה 17.5 והיום 21.69. אין לי חום. האם יש מקום לדאגה? מה עושים במצב כזה? בכל פעם שיש אצלי מספר גבוה מבקשים ממני לחזור על ספירת הדם 3 ימים לאחר מכן, אך פעם יש עליה ופעם ירידה ואין התקדמות לשום מקום. אשמח לייעוץ בנושא.
מבמידה ויש לויקוציטוזיס בבדיקות חוזרות ללא חום או הסבר אחר, מומלץ לפנות להמטולוג לצורך בירור.