ערכים גבוהים של A.B2 GLYCOPROTEI ואנטי קרדיוליפין
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני במהלך בירור קרישיות יתר (יש לציין שהוא נערך לבקשתי, מאחר והגניקולוג לא חשב שיש צורך), אחרי הריון שהסתיים על רקע רעלת וטרומבוציטופניה הריונית - תסמונת HELLP (ביום הלידה היו 42K טסיות ואחרי הלידה הטסיות עלו בהדרגה, אך במקביל ל"ד עלה ל-190/110 והתאזן אחרי טיפול תרופתי). עד כה התקבלו התוצאות הבאות (יש עדיין די הרבה תוצאות חסרות): A.B2 GLYCOPROTEI IgM 28.8 (טווח הנורמה בין 0 ל-20) ANTI CARDIOLIPIN IgM 30.6 (טווח הנורמה בין 0 ל-20) שאלתי, היא יש מניעה להמשיך ליטול גלולות עד לסיום הבירור, או שכדאי להפסיק כבר עכשיו? תודה רבה!
בעיקרון הערכים גבוליים וקרוב לוודאי שתדרשי לחזור על הבדיקה. לגבי גלולות- ניתן לעבור לגלולות המכילות פרוגסטרון בלבד.