קרישת יתר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בעקבות נטייה גנטית מצד אבי התבקשתי לבדוק האם יש לי נטייה לקרישת יתר, יצא חריגה בהומוציסטאין של 30. על פי הרופא לא צריכה תרופות למעט טיסות והיריון. שתי שאלות: כשביצעתי את הבדיקה לבירור ההפרעה מסתבר כי הייתי בתחילת היריון. יכול להיות וזה השפיע על התוצאות? האם בהיריון זה גבוה יותר? אם הינך מכירה את שיטת אימוני הספורט ems (עם אלקטרודות המחוברת לגוף), אשמח לדעת האם זה אפשרי (בהגבלות נרשמו בין היתר הפרעות במחזור הדם של העורקים).
בעבר היה נהוג לבדוק רמות הומוציסטאין ולתת טיפול בויטמינים למניעת קרישיות יתר, אך כיום ידוע כי אין טעם בבדיקה או בטיפול, למעט במקרים מיוחדים של אירוע של טרמבוזיס (קריש דם) שאינו מוסבר. קרוב לוודאי כי במקרה של אין צורך בטיפול, אך בהסתייג שלא מכירה את כל הפרטים. לגבי EMS-לא מכירה.