קלקסן לאחר לידה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני עומדת ללדת בכל יום. בהריון הקודם קיבלתי הנחיה מהמטולוגית לקבל זריקות קלקסן במשכב לידה, קרי למשך 6 שבועות. אני הומוזיגוטית ל mthfr והטרוזיגוטית למוטציה בפקטור 2. אני מעונינת לדעת האם לפעול עפ אותן הנחיות שניתנו לי לי לפני 3 שנים או שעולי משהו השתנה בגישה? תודה מראש ענבל
לקריאה נוספת והעמקה
אין שינוי עקרוני בהנחיות, אך יש מספר גישות לנושא. למשל, יש גישה מקובלת הגורסת כי במידה ואין היסטוריה של קרישי דם אצל המטופלת או משפחתה הקרובה-אין צורך במתן קלקסאן במשכב הלידה. לגבי המקרה הספציפי שלך- כדאי להתייעץ עם רופא הנשים ו/או ההמטולוג שמכירים אותך.