בי 12
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאחר שקיבלתי שש זריקות של בי 12, המשיכה לי מגמת ירידה וכחודש אחרי לאחר הזריקה האחרונה נמדדה לי רמה של 209 בדם האם רמה כזו של בי 12 יכולה להסביר תופעה של תשישות וחוסר ריכוז ? מה יכולה להיות הסיבה לרמה הנמוכה למרות הזריקות ? תודה
לאחר טיפול בשש זריקות של b12 סביר להניח שיש שיפור ברמות הויטמין בגוף, לציין כי לא תמיד בדיקת הדם משקפת את תכולת B12 בגוף. במידה ויש חסר B12 מומלץ להמשיך את הטיפול באופן קבוע פעם בחודש. לעייפות וחוסר ריכוז סיבות רבות. רמת B12 של 209 היא תקינה ואינה מסבירה עייפות אך בסיטואציות מסויימות כמו פגיעה נוירולוגית על רקע חסר B12 יש שיפור בסימפטומים רק לאחר מספר חודשים מתחילת הטיפול.