נוגדני אנטי E בעליה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בשבוע 27 להריון. במעקב כבר 4 חודשים בשמירת הריון. בבדיקת דם האחרונה לפני שבועה הופיעה עלייה בערכים של הנוגדנים. היחס עלה מ1:32 עד לבדיקה ל1:16 בבדיקה האחרונה. התור הבא שלי לדופלר הוא רק בשבוע הבא. שבועיים לאחר הבדיקה. כמה אני צריכה לדאוג? בנוסף אציין שהבן שלי נולד עם נתונים כאלה באנמיה קשה וקיבל תרומת דם תבורי בלידה.
לקריאה נוספת והעמקה
זוהי שאלה שמתאימה למומחה ברפואת נשים ומעקב הריון. לציין כי שינוי בטיטר נוגדנים מ1:32 ל1:16 מצביע על ירידה ולא עליה. בהצלחה!!