ברזל בהריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 34, יש לי טלסמיה בטא מינור וההמוגלובין הרגיל שלי בדרכ 10.5. היום בהריון שני שבוע 16, לוקחת פריפול 100 מ"ג כחודש וחצי וההמוגלובין יצא 10. בהריון ראשון לפני 3.5 שנים לקחתי את אותו מינון פריפול וההמוגלובין היה תקין עד סוף ההריון (12). עכשיו לא בדקו לי ערכים של מאגרי ברזל וכד, אך בעבר היו תקינים איך יכול להיות הבדל כזה בין שני ההריונות? והאם עכשיו מומלץ לי להעלות מינון פריפול? בתודה מראש
מה שרשמת אינו מאפשר לדון בשאלה. ההמוגלובין הוא רק נתון אחד מתוך הספירה השלמה ויש לראות את כולה. למה לא בדקו ולמה כן בדקו - זו לא שאלה אלי אלא לרופא/ה שלך. חוץ מזה, 3.5 שנים ? זה ממש רחוק והרבה דברים עלולים להשתנות בינתיים. אם תרשמי את הספירה במלואה אפשר יהיה אולי לנסות לבדוק את הנשוא.