מעבר מאספירין לפלביקס
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בבדיקת גסטרוסקופיה התגלה מעט הרס ברירית הקיבה, אני שוקלת לעבור מאספירין לפלביקס. הקרדיולוג שלי ממליץ על כך. השאלה שלי הינה, מה הנזקים שגורם הפלביקס? שנים רבות אני נוטלת גם סטטינים. האם עלי לעקוב באמצעות בדיקות דם תקופתיות אחרי רמת הקרישה או נזקים אחרים לכבד או לכליות? תודה שושנה.
לקריאה נוספת והעמקה
השאלה איננה המטולוגית. שאלי את הקרדיולוג שממליץ ו/או את הגסטרו שמצא ממצא ו/או את רופא המשפחה. בהקשר ההמטולוגי: בשני המקרים לא נדרש ולא עושים כל מעקב קרישה.