ממש דחוף לדעת..
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופא נכבד- שאלות דחופות אשמח אם תוכל להשיב בהקדם. האם יש צורך לשמור את מיכל האיסוף של בדיקת בנס גונס במקרר? והאם יש צורך לרשום את כמות השתן שנאספה סה"כ במשך 24 ש'? ובנוגע לבדיקת דם בשם: פרוטאין אלקטרופרוזיס"- האם צריך לצום לפני הבדיקה הזו?
א. כן, שמור במקרר ב. בדיקת בנס ג'ונס היא בדיקה איכותית ולא כמותית ולכן כמות השתן לא ממש חשובה, אבל בשביל בנס ג'ונס לא צריך איסוף שתן של 24 שעות כך שכנראה יש כאן עוד משהו - כמותי - ולכן רשום את הכמות הכללית. ג. לא צריך צום נ"ב אני לא ממש מבין איך מבקשים בקופת החולים שלך לעשות בדיקות בלי להסביר מה לעשות. כדאיח להעיר להם על כך