כדוריות דם לבנות בערך גבוהה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רציתי לדעת ערך כדוריות הדם הלבנות שלי עלה בחודש מ- 11 אלף ליותר מ- 12 אלף.. הייתי מעוניין לדעת מה זה אומר האם זה חלילה יכול להעיד על מחלה כמו גידול/לוקמיה/סרטן הדם? כמו כן אשמח מה זה אומר? האם יש סיבה לדאגה? אני בן 64 ,מעשן ,עשיתי שיקוף ריאות והתוצאות נראות בסדר אני קצת חושש...
לקריאה נוספת והעמקה
לא ניתן לדעת דבר רק מהמספר הכללי שרשמת בלי כל יתר נתוני הספירה שאותה לא רשמת. גם אז לא בהכרח ניתן לדעת מה הסיבה רק מהמספרים וללא בדיקה. עישון גורם למספר גבוה של כדוריות לבנות אבל יכולות להיות עוד מאות סיבות.