חום נמוך ממושך.....
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני חודש בדיוק הצטננתי לאחר שבוע זה עבר....היה שיעול...עכשיו הוא גם עבר. מאז לא יורד לי החום....בבוקר 36.6 וכל ערב מ37 עד 37.5 במהלך החודש שתיתי אנטיביוטיקה זינט חמישה ימים כי בספירת דם הלייקוציטים היו 12 כאשר מקסימום 11 ואאיזינופילים טיפה גבוהים מהנורמה 0.67. אתמול עשיתי שוב בדיקות דם ושתן הכל תקין חוץ מהאאיזינופילים שנשארו גבוהים קצת מהנורמה. במהלך החודש עשיתי גם צילום ראיות והכל תקין. אבל החום לא יורד.זה ממש מטריד. אני בת 29,מעשנת...בדרך כלל בריאה. האם תוכל לתת את דעתך המקצועית בנושא? תודה מראש
היא ש-: א. זו לא שאלה לפורום ב. לא ברור מדוע פנית דוקא להמטולוגיה. הספירה היא רק כלי עזר לרופא בהיותה חלק מהתגובה הכוללת והיא לא הבעיה... ג. יש לפנות לרופא מטפל לבדיקה ובירור