נוגדני קור
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , נתגלו אצלי נוגדני קור שמפעילים טריגר כול שהוא שגורם לי ירידה בהמוגלובין לסביבות 7-10 .לפני 7 חודשים טופלתי בסטרואידים שעזרו לי ולהמוגלובים לעלות ל 13 ,כ-4 חודשים היה בסדר ושוב עכשו ירידה מתחת ל 10 ושוב התחלתי לקחת סטרואידים במינון גבוה. מאיפה הנוגדני קור נוצרים? מה מפעיל אותם כול פעם מחדש? תודה
הם עלולים להיווצר מכל מיני סיבות - חשיפה וירוסים מסויימים או כנספח למחלות שונות וגם מסיבות לא ידועות. מה שמפעיל אותם, בהנחה שאלה נוגדני קור, זה חשיפה לקור... אולי את נמצאת במקום ממוזג וקר ? אולי הלילות קרים יחסית ?
בתשובה שקיבלתי,הועלתה ההשערה על חשיפה לקור /מזגן ? מחודש ינואר ההמוגלובין שלי התיצב על 13 בלי סטרואידים עד סוף אפריל.כול החודשים האלו המוגדרים כחורף היו יותר קרים מטמפרטורת המזגן שהייתי (עם הכלל ,בערך 23-25 מעלות),לכן אני לא מבין למה בחורף לא התפרץ ועכשו כן ? תודה רבה נ.ב ביקשתי גם בעבר שהתגובה תתקבל באימיל שלי כפי שרשמתי וגם אז לא הופיע לי תשובתך. ודה רבה ושבת שלום