נויטרופילים נמוכים.
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור, לפני 3 חודשים עשיתי בדיקת דם והתוצאה החריגות בבדיקה היו של נויטרופילים 37.2% ולימפוציטים 46.4% היום עשיתי סדיקה לספירת דם בלבד ומה והתוצאות החריגות היו: נויטרופילים 31.5% לימפוציטים 47.3% נויטרופילים 1.66 אזופילים 8.2 אני מאוד מודאגת מהתוצאות. האם הערכים של הנוטרופילים מאוד נמוכים ומצריכים בירורים נוספים?
א. איני יכול לדון בספירת הדם כי רשמת רק נתונים חלקיים. ב. מה מוצאך ? למי מבני משפחתך בקרה ראשונה יש ממצא דומה ? עייני בתשובות קודמות בנושא ניוטרופניה אתנית. אולי זו הסיבה... ?
אני בוכרית. נולדתי בארץ והורי עלו מאוזביקיסטן. אבל לפני שתי הבדיקות האחרונות הנויטרופילים בבדיקות הקודמות היו תקינים.