טרומבוציפניה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 25 בחודש שביעי להריון, מגיל 18 גילו אצלי טרומבוציפניה. בהריון הטרומבוציטים ירדו עוד. רציתי לשמוע את דעתך ואם יש סכנה כל שהיא? WBC 8.10 K/UL ( 4.00- 10.00) (.....*...) NEUTROPHILS 6.90 K/UL ( 1.80- 6.60) (.........)* NEUTROPHILS % 85.40 % ( 46.00- 68.00) (.........)* LYMPHOCYTES 0.78 K/UL ( 1.10- 3.50)*(.........) LYMPHOCYTES % 9.60 % ( 15.00- 45.00)*(.........) MONOCYTES 0.36 K/UL ( 0.08- 0.90) (..*......) MONOCYTES % 4.50 % ( 2.00- 9.00) (..*......) EOSINOPHILS 0.01 K/UL ( 0.00- 0.60) (*........) EOSINOPHILS % 0.09 % ( 0.00- 6.00) (*........) BASOPHILS 0.03 K/UL ( 0.00- 0.15) (.*.......) BASOPHILS % 0.35 % ( 0.00- 1.50) (.*.......) RBC 3.76 M/UL ( 3.90- 5.40)*(.........) HEMOGLOBIN 11.80 G/DL ( 12.00- 16.00)*(.........) HEMATOCRIT 34.90 % ( 35.00- 45.00)*(.........) MCV 92.90 FL ( 80.00- 98.00) (.....*...) MCH 31.40 PG ( 27.00- 33.00) (......*..) MCHC 33.80 G/DL ( 32.00- 35.50) (....*....) PLATELETS 94.00 K/UL ( 150.00- 400.00)*(.........) MPV 10.20 FL ( 6.50- 11.50) (......*..) RDW 13.70 % ( 11.00- 16.00) (....*....) תודה רבה מראש
א. 94000 זה לא סכנה.. זה מספיק בהחלט, אבל כמובן שיש להמשיך ולעקוב כי זה עלול לרדת יותר. ב. קראי תשובות קודמות בנושא זה.