עודף ברזל
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאחרונה חשה עייפות רבה, תחושה של אי יציבות (לא בדיוק סחרחורת). ברקע, פעימות מוקדמות. אקו לב תקין לפני מס' חודשים והולטר שהצביע על פעימות מוקדמות ללא הפרעות אחרות. בדיקות דם תקינות למעט חריגה בIRON = 187 . TRANSFERRIN -יצא 290 (בגבולות הנורמה). אני חוששת מעודף הברזל. האם זו רמה מסוכנת ללב? האם היא גרמה לפעימות המוקדמות? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
א. ככה לא קובעים שיש עודף ברזל.. ראי תשובות קודמות בנושא "ברזל גבוה". ב. למה ללכת לכיוונים לא שכיחים ולא הגיוניים ?
תודה ד"ר ציצוביץ. האם כדאי לחזור על הבדיקה? או לבדוק דברים אחרים?