Immature granulocytes
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 36, סובלת מזה שנה וחצי בכאבים קשים בעצמות בית החזה (בעיקר בסטרנום). ספירת הדם היתה תקינה עד עכשיו, אך בבדיקות האחרונות נמצאה נוכחות גבוהה של Immature granulocytes. כל שאר המדדים שנבדקו היו תקינים. יש לציין כי אני בהריון בשבוע 21. האם ייתכן מצב של לוקמיה בהעדר מדדים אחרים לקויים? כיצד היית ממליץ להמשיך את הבירור? תודה רבה, נגה
בכל הריון תקין יכולה להיות סטיה שמאלה / "תאים צעירים"... וזה מה שסביר.. אבל, איני יודע מה זה "נוכחות גבוהה".. ולא רשמת שום נתון ממשי. יש לפנות לרופא שצריך לבחון את הספירה במלואה וכמובן לראות משטח דם. לאוקמיה זה לא דבר ש"מתחבא"... בדרך כלל.. ובמרבית המקרים זה בולט במשטח, אבל איני מבין מדוע לחשוב דבר ראשון על לאוקמיה...