אלרגיה לפול??
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה 3 ימים אני סובלת מבחילות קשות, כאב בטן מציק+ כאב גב תחתון, רצון להקיא, חוסר תיאבון מוחלט, חולשה קשה, עייפות וביום הראשון היה חום נמוך 37.7, אמש הבחילה טיפה פחתה ורציתי לאכול משהו כדי להפיג חולשה ואכלתי מעט פול ירוק מבושל, תוך שעה-שעתיים הבחילה התגברה, חולשה והרגשה שהדם אוזל לי מהפנים, סחרחורת בקימה. ומכך גלגלתי ארועים אחורה ונזכרתי שגם לפני 3 ימים אכלתי פול. יש לציין שאני בת 49, ממוצא אשכנזי טהור (לכן נראה לי העיניין מופרך אבל הסימפטומים דומים), סובלת מאנמיה תמידית שנראית בכל בדיקת דם, אבל מרגישה טוב בד"כ ללא חולשה. זו לא הפעם הראשונה שטעמתי פול, אבל זה לא דבר שאני נוהגת לאכול, אולי 3,4 פעמים בכל חיי. האם יש לדברי בסיס או שאולי זה סתם וירוס בטן שגרתי?.. תודה בתיה
איני יכול לדעת זאת מכאן ובלי לבדוק. עליך לפנות לבדיקת רופא ולא לפורום.