קרישת דם - תיקון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לום רב, בבדיקת קרישה יצאו לי התוצאות הבאות: סליחה. אנסה להדפיס יותר ברור. הטווח:(10.03-12.43) התוצאה: 8.8 PT-S הטווח: (0.97-1.19) התוצאה: INR 0.84 הטווח: (25-34) התוצאה: A-PTT 24.5 האם אלו תוצאות תקינות? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
זה לא תקין. זה קצר מדי. צריך לחזור על הבדיקה ולוודא ששמים במבחנה דם בדיוק עד לסימון שיש עליה, לא יותר ולא פחות. אם התוצאה עדיין תהיה קצרה יש לבדוק הלאה (APCR ? פקטור 5 ליידן ?)
יש לציין, וזה כנראה חשוב, שהבידקות נערכו מספר ימים לאחר הלידה. האם יש לכך משמעות? האם צריך להמשיך לבדוק אפילו שזה לאחר לידה?