ספירת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 27,אני שלושה חודשים לאחר לידה. השבוע ביצעתי ספירת דם יצא WBC מחוץ לנורמה 4.5 ,וLUC יצא 4.7,שאר הערכים תקינים,האם יש סיבה לדאגה? אציין שבמהלך ההריון הWBC היה תקין, לפני ההריון הWBC עמד על 5.1.
עלייך לרשום את הספירה במלואה וכן לרשום פרטי רקע אישי (למשל: מוצא) ורפואי כמוסבר בראש העמוד.
גבולות 4.8 עד 10.8 ולי יצא WBC 4.5 RBC 4.41 HB 13.5 HCT 40.7 MCH 30.7 MCHC 33.3 RDW 13.3 MCV 92.3 NEUT% 49.0 LYM% 34.5 MONO% 11.4 EOS% 0.1 BASO% 0.4 גבולות 0.0 עד 4.5 ולי יצא LUC% 4.7 NEUT.abs 2.2 LYMP.abs 1.5 MONO.abs 0.5 EOS.abs 0.0 BASO.abs 0.0 LUC.abs 0.2 MACRO% 1.1 MICRO% 0.3 HYPER% 0.2 HYPO% 3.4 MICRO% HYPO% 0.1 PLT 175 MPV 12.0 בת 27,שלושה חודשים אחרי לידה,מניקה,בריאה ברוך השם בדרך כלל,בספירות דם במהלך ההריון היה תקין,חודש לפני ההריון ספירת דם WBC עם ערך של 5.1 כשהגבולות 4.8 עד 10.8 אודה לתשובתך
אבא שלי מרוקאי אמא שלי טריפולטאית ואני נולדתי בארץ
הספירה נראית תקינה וכנראה זה קשור למשפחתך מאחד הצדדים. אתרי ספירות ישנות שלך שלא בעת מחלה ולא בעת הריון וגם ספירות של ההורים / אחים / אחיות והשווי. בהריון יש עליה של ניוטרופילים וכנראה בגלל זה עלה מספר הכדוריות הלבנות בהריון.