ויטמין B12 לפני הריון
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בבדיקת דם שנערכה לפני 4 חודשים נמצאה רמת ויטמין B12 נמוכה (149), ובאופן כללי רואים ירידה של הויטמין לאורך העשור האחרון. לפני כשבועיים התחלתי לקחת טבליה תת-לשונית אחת של 1000 מיקרוגרם ביום. אני מתכננת להכנס להריון בקרוב ותהיתי האם כדאי להעלות את המינון ל-2 כדורים ביום על מנת להתחיל את ההריון עם רמת גבוהה של B12? יש לציין שאני לא צמחונית, אם כי אני לא אוכלת כמעט בשר. תודה רבה
לוקחת כשבועיים על בסיס בדיקה מלפני 4 חודשים ? ולמה היה נמוך ? את צמחונית ? יש לך מחלה כלשהי ? מישוה בדק ? או אולי היה נמוך כי לקחת גלולות למניעת הריון ? המהלכים לא כל כך ברורים. בכל מקרה, אם אין איזו בעיה בספיגה, התיקון הינו די מהיר.. ולכן בדקי מה הרמה כעת ותתייעצי עם הרופא שלך.