זקוקה לעזרתך
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר ציצוביץ, חודש טוב. אימי, בת 74 עשתה בדיקות דם (עכשיו היא עם אנטיביוטיקה - דוקסילין כי משתעלת, בחודשים אחרונים קיבלה 5 פעמים אנטיביוטיקה) WBC 6.8 RBC 3.92 HB 11.8 HCT 35.6 MCH 30.1 MCHC 33.1 RDW 13.4 MCV 90.9 NEUT% 75.2 LYM% 14.5 MONO% 5.0 EOS% 4.5 BASO% 0.3 LUC% 0.6 NEUT ABS 5.1 LYMP ABS 1.0 MONO ABS 0.3 EOS ABS 0.3 BASO ABS 0.0 LUC ABS 0.0 MACRO% 0.7 MICRO% 0.8 HYPER% 0.8 HYPO% 1.9 MOCRO% HYPO% 0.4 PLT 215 MPV 11.4 ALBUMIN BYEP 53.6 בבדיקה קודמת 55.3 GLOBULIN אלפה 1 4.6 בבדיקה קודמת 3.8 GLOBULIN אלפה 2 12.0 בבדיקה קודמת 11.1 GLOBULIN בטא 1 6.7 בבדיקה קודמת 5.9 GLOBULIN בטא 2 15.3 בבדיקה קודמת 4.1 GLOBULIN גמה 7.8 בבדיקה קודמת 19.8 בבדיקה קודמת - ביקולון IGGL בכמות 0.8 + 0.4. פרי לייט קאפה - 24.2 פרי לייט למבדה 70.9 פרי לייט קאפה/ פרי לייט למבדה 0.34 מה זה אומר ? החמרה ? האם זה ממאיר ? NGUS ? בבקשה עשה לי סדר בראש, אני מאד מאד דואגת תודה נעמה
א. ספירת הדם בגדר התקין ב. לא הבנתי את ההמשך. היה ביקלונלי... מה נמצא כעת ? מה רמת כל clone כעת ? מאימתי בדיקת ה- FLC ? ג. מה רמת הקראטינין שלה ? אין לה רופא ???