פריטין גבוה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מזה שנה וחצי ערכי הפריטין שלי נעים בין 450 ל500 רופאי חסרי אונים,יחד עם זאת הערך משדר בעיה מסוימת,אני רוצה לציין כי יתר הערכים המתייחסים לדלקות תקינים. אבקש המלצה לאבחון וטיפול. תודה מראש דני
לקריאה נוספת והעמקה
הגדר מי זה ומה זה "רופאי חסרי אונים" ולמה לדעתך יש בכך חוסר אונים או בעיה ???
שלום ותודה על התגובה, רופא המשפחה והמטולוג נתנו לי להבין כי ככה זה ואיני צריך להתרגש מכיוון שהערך הוא סטטי,השאלה היא אם ערך של 500 הוא תקין או שאני לפנות לבדיקות נוספות. שוב תודה דני