לויקופיה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בחצי שנה אחרונה יש לי ירידה הדרגתית וקדורוית דם לבנות . היום זה WBC 2.6 ונויטרופילים 1.2 . שאר הדברים בספירב תקינים HB 12.3 וגם טסיות וקדויות אדומות בנורמה וללא מגמת ירידה . למה זה יכול להיות קשור ? אוטואימוני ? בעיה במח עצם ? הזמנתח תור להמטולוג אבל זה יהי בעוד 4 חודשים . קיימנת סכנה ש ב4 חודשים נויטרופילים ירדו מתחת ל 0.5 ?
לקריאה נוספת והעמקה
הרבה דברים יכולים להיות ואין לי כל דרך לדעת מכאן בהתבסס על מה שרשמת מה יש לך או מה הבעיה. בשביל זה יש רופא משפחה והוא / היא צריך לבחון את דחיפות המצב ובמידת הצורך לפעול להקדמת התור.