בדיקות דם "לא טובות"
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 59 מעולם לא היו בעיות בבדיקות הדם. להלן תוצאות (עם הרבה מהן באדום). WBC 8.5 K/ul RBC 5.27 M/ul HB 12.8 g/dl HCT 40.3 % MCH 24.3 pg MCHC 31.8 g/dl RDW 15.1 % MCV 76.5 fL MACRO% 0.1 MICRO % 6.6 HYPER% 0.7 HYPO % 4.4 MICRO%/HYPO% 1.5 PLT 87 K/ul MPV 11.2 fL ANISOCYTOSIS-DIF + STABS %-DIF 0.5 % NEUTROPHILS%-DIF 85.4 % EOSINOPHILS%-DIF 0.5 % BASOPHILS%-DIF 1.0 % LYMPHOCYTES %-DIF 7.6 % MONOCYTES%-DIF 5.0 % STABS abs-DIF 0.0 NEUTROPHILS abs-DIF 7.3 EOSINOPHILS abs-DIF 0.0 BASOPHILS abs-DIF 0.1 LYMPHOCYTES abs-DIF 0.6 MONOCYTES abs-DIF 0.4 אנא התייחסותכם. תודה
א. התייחסותי היא שעליך לפנות לבירור הנושא בצורה מסודרת, במרפאה מתאימה, ולא בפורום. ב. אם תרשום מידע רקע, רפואי ואישי, כמוסבר בראש הפורום, ואם תרשום תוצאות של ספירת דם קודמת (ומתי בוצעה) אנסה לבחון את מה שנמצא כעת.