נוגדני אנטי C ובדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בבדיקת דם לאחר לידת בני השני נתגלה כי יש לי נוגדני אנטי C. לא קיבלתי מנת דם - האם ייתכן שהתפתח בעקבות בדיקת מי שפיר? במהלך ההריון השלישי נבדקתי לאורך ההריון וכייל הנוגדנים לא השתנה. עכשיו בהריון רביעי אני מתלבטת האם לעשות בדיקת מי שפיר: - האם יש סכנה מיוחדת לערבוב דם במהלך הבדיקה אם העובר חיובי ל-C? - האם אפשר לבדוק בדגימת מי השפיר אם העובר C חיובי? תודה
א. בדיקת מי שפיר אכן יכולה לגרום לריגוש וליצירת נוגדנים, אבל לר בהכרח. גם ההריון עצמו יכול לגרום לכך. ב. אין "ערבוב דם". ג. אולי.. אבל אין בזה צורך לדעתי. יש לעקוב אחרי כייל הנוגדנים ובהתאם לכך להתארגן.