הורדת inr גבוה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני ימים אחדים הובהלתי למיון בגלל inr 10 . )כנראה בגגל אנטיביוטיקה אווגמנטין 850) שעות אחדות לאחר שתיה של אמפולה ויטמין k הגיע ה inr ל 2.4 . מהו המינון המקובל במקרים אלו. אני מאזן את עצמי מזה 30 שנה. איך ניתן להשגה אמפולה של vitamin k לשחמוש במקרים כאלו?
חס וחלילה... אתה לא משיג ולא לוקח ויטמין K לבד. זה יכול להינתן רק ע"י רופא ורק בהשגחה ובמעקב תפקודי הקרישה. איך אתה מונע ? אתה מקפיד על כללי הטיפול בקומדין אותם תמצא באתר העזר http://tinyurl.com/7aa8m9a והם תקפים לגבי כל שינוי תרופתי ותזונתי. אם הרופא והרוקח לא הזהירו אותך ולא הזכירו לך את הצורך לבדוק את איזון ה- INR בתדירות גבוהה יותר בשל הטיפול התרופתי הנוסף - כדאי מאד שתדווח על כך למנהליהם או למנהל הקופה. זה ממש לא תקין.