חריגות בבדיקות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בחצי השנה האחרונה במספר בדיקות דם שעשיתי נתקבלו ערכים עולים של הפרמטר PT בסדר כרונולוגי הבא: 11.6 ,11.9 , 12.1 . נשלחתי ע"י המטולוג לבדיקות דם נוספות כולל פקטור 7 . הערכים שנתקבלו PT= 13.9 ו פקטור 7 53 כשהערך המינימלי הוא 60 . אני בן 18 ולפני גיוס מה המשמעויות של הנתונים??
לקריאה נוספת והעמקה
א. עליך לרשום את ערכי ה- INR בכל הבדיקות ב. 56.7 זה גבולי.. אולי חסר ואולי לא.. צריך לחזור על הבדיקה עוד כ- 6-8 שבועות ויש לבדוק את המצב אצל יתר בני המשפחה. בכל מקרה זה לא חסר מהותי ולא משהו שאמור להפריע לחיים... איני דן בנושאי "גיוס"... זה תפקיד של הצבא