קרישי דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , עשיתי בדיקה של קרישי דם ( factor 5 ) והתוצאה הייתה שאני נשאית לפקטור 5 ואצלי זה הטרוזיגוט , איך שהבנתי שאני אצטרך לקחת זריקות קלקסן בתקופת ההריון , השאלה שלי היא האם יש עוד בדיקה שאפשר לעשות ואז להחליט אם אני צריכה בוודאות לקחת את הזריקות האלה בהריון ??
לקריאה נוספת והעמקה
נשאות כשלעצמה לא מחייבת דבר.. רק המיכלול הכולל של ההיסטוריה הרפואית וממצאי הבדיקות הם שמנחים את הרופא בהמלצות שלו, וזה מה שעלייך לעשות: לחזור לרופא שלך שמכיר אותך ולקבל ממנו המלצות.