חוסר ברזל (כולל במחסני הברזל)
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נער בן 15 ועשיתי ביום שלישי ה 13.2.13 בדיקת דם בגלל שאני נוטל ריטלין ובדקו גם ברזל. בבדיקה היה רשום: IRON:0 אין לי שום ברזל בגוף ואפילו אין לי במחסני הברזל שבגוף. אני התחלתי לקחת תוסף ברזל ( 100 מיליגרם ברזל בגלולה) איזה מאכלים צריך לאכול בשביל לעלות את רמת הברזל בגוף חוץ מלקחת כל יום תוסף ברזל?
א. אני לא בטוח שבדקו ברזל ומצאו 0 ... אולי יש טעות בדיווח ואולי לא בדקו ואולי ואולי... ב. זה גם לא רלבנטי למחסני הברזל ובכלל ככה לא בודקים ולא מחליטים על טיפול. כדי לקבוע מצב הברזל בודקים ספירת דם, ברזל, טרנספרין, פריטין ורק אח"כ מחליטים. מידע בנושא ברזל תמצא בתשובות רבות קודמות וכן באתר העזר http://tinyurl.com/6trrwsn