טרומבוציטים נמוך
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עשיתי בדיקות דם מקיפות, שיגרתיות הבדיקות יצאו טוב מלבד בחלק של המטולוגיה - ספירת הדם יצאו התוצאות הבאות:- WBC-Leucocytes 2.9 Platelets 143 Neutrophils # 1.3 וכן :- Glucose (B) 101 Cl- Chloride (B) 107.3 LDH-Lactic Dehydrogenase 167 Fe - Iron 45 יש לציין כי בדיקת ה platelets זו הפעם הרביעית בטווח של השנה האחרונה שיצא נמוך. הרופאה ראתה צורך להתקשר אלי להעיר את תשומת ליבי ולהכין לי הפניה להמטולוג , קבעתי תור לעוד שבועיים. האם יש פה אידיקציה למשהו אנא תשובתכם בהקדם. תודה רבה רבה
א. לא רשמת כל מידע רקע אישי ו/או רפואי. קראי את ההסברים בראש העמוד או כאן http://tinyurl.com/ba7b84o והשלימי את המידע החסר. ב. כמו כן, רשמי את הספירה במלואה ולא רק מה שנראה לך חריג. ג. הכימיה לא כ"כ שייכת לכאן.