בדיקות דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בקיץ עשיתי בדיקת דם שגרתית, הכל היה תקין, חוץ משקיעת דם מוחשת - esr=47 mm חודש שעבר חזרתי על הבדיקה לבקשת המרפאה, הערך עלה: esr=59 mm הרופא ביקש שאעשה עוד בדיקות דם, שעשיתי אתמול. על חלק מהבדיקות כתוב באינטרנט "בעבודה" - כך שאני מניחה שעדיין אין תשובה שלהן. תשובות שכבר יש: C-REACTIVE PROTEIN=6.9 mg/l COMPLEMENT C4=56.4 mg/dL COMPLEMENT C3=145.9 mg/dL האם אפשר להסיק משהו מהבדיקות עד כה? תודה! מאיה
לקריאה נוספת והעמקה
המטולוגיה זה לא "בדיקות דם". בראש העמוד רשום מהי המטולוגיה ובמה היא עוסקת. עלייך לפנות לרופא משפחה / רופא פנימי.