תשישות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בס"ד בוקר טוב , בן 46 שנים. עובד בעבודה משרדית. ללא מחלות רקע. לפני כשנה בבדיקות דם, הכל תקין לחלוטין מלבד חוסר בויטמין D ובויטמין B. החוסרים הושלמו תרופתית. לפני כשלושה חודשים התחלתי להרגיש בשעות הערב תשישות ,המלווה בכאב באחת הרקות ,רגישות לרעש. שתיית ספל קפה עם כדור אדויל , עזרה לי מאוד. הבעיה שכעת העניין נהפך ליומיומי והופיעה גם מעין רגישות יתרה לקור, ותלות בשילוב השתיה שציינתי. מה התרשמותך והמלצתויך ? בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
לר ברור לי ההקשר ההמטולוגי של השאלה וגם אם כן, לא ניתן להתרשם בלי להכיר ובלי לבדוק. פנה לרופא לבדיקה.