APLA
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, במרץ 2013 עברתי התקף לב ועברתי צינטור במיון באיכילוב המנתנתי עם הכאבים כ/שעתיים בלי טיפול ובלי שאפילו ביצועו בדיקת א.ק.ג ,בחודש האחרון לאחר 2 בדיקות קרישיות , החליטו לשנות לי את התרופות אפיאנט ואספירין ף לפלביקס וקומודין שאלתי האם ה APLA הנה מחלה שקיימת אצלי עוד לפני ההתקף לבף או שזה נוצר עקב ההתקף לב. ברצוני לציין שניסתי להכנס להריון ע"י תרופות וזריקות לפני כשנתיים תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
APLA אינה תוצאה של התקף לב... היא יכולה להיות גורם סיכון להתקף לב. יש מידע רב בנושא APLA בתשובות קודמות.