פריטין גבוה 350
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בדרך כלל יש לי פריטין גבוה באזור 350, למרות שבדרך כלל אני לא לוקח תוסף ברזל. בחודשים האחרונים לקחתי תוסף ברזל (בהתיעצות עם רופא משפחה) והפריטין ירד לי לאזור 300. האם יש קשר בין הדברים? שמעתי שיש סוגי אנמיה שמתבטאת בפריטין גבוה, האם יכול להיות שיש לי אנמיה?
לקריאה נוספת והעמקה
<p>יש אנמיות שבהן הפריטין גבוה, אבל זה לא מתוקן בנטילת ברזל... כי הסיבה איננה מחסור בברזל.. בשום מקרה ברזל אינו "טיפול" לפריטין גבוה.</p> <p>לא ברורה לי ההמלצה של רופא המשפחה שלך.... או מה מקורה הרפואי.</p>