קרישיות יתר וטיסה בקרב פעוט בן שנה וחודשיים.
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 28 נשואה+1. עם כניסתי להריון אובחנה אצלי קרישיות יתר מסוג פקטור 5 ליידן וזאת בעקבות פטירה של אחי הבכור בן ה-30 ללא סיבה ידועה. במהלך ההריון נטלתי 40 מ"ג קלקסן מדי יום, ההריון והלידה היו תקינים ובני בריא. בחודשיים הקרובים אנו מתעתדים לטוס לחו"ל בטיסה טרנס אטלנטית וידוע לי כי עליי ליטול מדללי דם בטרם הטיסה. שאלתי היא האם עליי לערוך בדיקת קרישיות יתר לבני בן השנה וחודשיים ואם כן מהי הפרוצדורה בה עליי לנקוט?
כלל לא מובן שעלייך לנטול מדללי דם בכלל ?? בהתבסס על מה ? ני קבע זאת . לא עושים בדיקות בלי סיבה. כל המידע בנושאים אלה קיים בפורום בתשובות קודמות.