מבטרה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 38, סובלת מאנמיה המוליטית אוטואמונית. קיבלתי כבר פעמיים מבטרה במינון 150 מ"ג (כי לא היה אישור מקופ"ח ולכן ממומן על ידי). הייתה יציבות של המוגלובין 8.2 במשך שבוע וחצי ועכשיו שוב ירד ל 6.6. כרגע קיבלתי אישור מקופ"ח והרופאים רוצים להעלות את המינון ל 400 מ"ג. האם ההמוגלובין ירד כי מינון המבטרה היה נמוך מדי? או שזה אומר שהטיפול במבטרה לא יעיל בשבילי?
באופן כללי, איני סבור שאפשר להסיק מסקנה כלשהי מהתגובה או העדרה בהתייחס למה שקיבלת. איני מכיר כמובן את הפרטים ואת השיקולים במקרה המסויים, אבל איני מבין את הגישה הטיפולית ה"חלקית". זה לא אומר שהיא שגויה.. זה רק אומר שאיני מכיר את הרקע במלואו. צר לי, איני יכול לסייע לך מעבסר לכך