תוצאה נמוכה של בדיקת IgA
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת מיח עצם יצא ברור שאין לי לימפומה.אבל IgA=7.(נמוך מאוד)וגם תוצאהIgM =492 גבוה מאוד.הבעיה היא שאני מפתחת זיהום באף סינוס ובגרון עם חום וצריכה לקבל כמויות ות של אנטיביוטיקה קשה.זה קורה בערך 3 פעמים בשנה.בדרך כלל אנטיביוטיקה בווריד בבית חולים.הלאוקוציטים=2.1 ונאוטרופילים=0.5..אני לא מקבלת שום טפול,אני רק במעקב אצל המטולוג.זה ככה כבר 10 שנים.אני בת 64.(מהנדסת במקצוע,כבר 4 שנים בפנסיה.)
לא ברורה לי השאלה. ברור שאיני יכול לקבוע אבחנה על בסיס מה שרשמת.. ככה לא מאבחנים.. יש מצב של חוסר IGA מולד... האם זה המצב ? האם זה קשור ליתר הדברים ? איני יכול לדעת. האם מספר הניוטרופילים הנמוך הוא חדש ? משפחתי ? עקב מחלה ? MDS ? אי אפשר לדעת שום דבר מכאן.. אם את רוצה חוות דעת ממשית, עלייך לבקש את המידע במלואו ולפנות לרופא במציאות לבדיקה והערכה.