אנטיגן KP2
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' שלום. רציתי לדעת אני בהריון 2 כרגע ההריון ה 1 הכל עבר חלק ובסופו קיבלתי 3 מנות דם שהיום אני יודעת שמזה יש לי נוגדנים נגד KP2 אמרו לנו שבעלי צריך לעשות בדיקות באסף הרופא רציתי לדעת מה התהליך מה עושים אני בלחץ נוראי, מה זה אנמיה עוברית וכו,, אני מקווה שלבעלי אין את האנטיגן KP2
לקריאה נוספת והעמקה
לא הבנתי מה את מבקשת לדעת .. את הרי יודעת מה את צריכה לעשות כרגע. צריכים לעשות את הבדיקות ואח"כ אפשר לנסות ולשער את העתיד... או מה צריך לעשות כדי שהכל יהיה בסדר. בינתיים, העזרי ב"חיפוש" שיש כאן בפורום וחפשי תשובות קודמות בנושא Kp