האם מותר לי לתרום דם ?!
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 44 , לפני 13 שנה חליתי בסרטן השד , כיום אני מבצעת בדיקות שגרתיות ותודה לאל הכל תקין . אמא שלי אמורה לעבור ניתוח אורטופדי ויש דרישה לשתי מנות דם מבית החולים . שאלתי : האם מותר לי לתרום דם (יש לציין שאני לא סובלת מאף מחלה למעט ההיסטוריה הרפואית ...) נאמר לי שהסכנה בתרומת דם ע"י חולה לשעבר במחלה ממהרת אינו למקבל התרומה אלא לתורם . האם יש בזה הגיון ? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
במקרה המתואר בודאי שאין סכנה לתורם... לגבי עצם התרומה - מד"א לא מקבלים, גם אם החלמת לגמרי. ראי http://www.mdais.org/364/