Eosinophils
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עשיתי לבני בין ה 9 ספירת דם והתוצאה בבדיקה של ה Eosinophils יצאה 19.9 מה זה אומר? הרופאה אמרה שאולי יש לו תולעים ועשיתי בדיקת צואה שטרם התקבלה תשובה. במידה ויש לו תולעים מה זה ההשלכות של זה? האם זה מדבק? מה קורה עם בני הבית האם גם צריכים להיבדק<?אודה על תשובתך . חג שמח
לקריאה נוספת והעמקה
אם יש תולעים - חזרי לרופא/ה לקבלת הוראות. זו לא שאלה המטולוגית. מידע בנושא אוזינופילים תמצאי בתשובות קודמות. העזרי בחיפוש בפורום זה. (19.9 זה % וה-% כלל לא קובע אלא רק המספר המוחלט וכיון שלא רשמת את הספירה במלואה איני יכול לדון בה בכלל).