תוצאות בדיקת קרישיות - דחוף
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רציתי לדעת מה אומרות התוצאות נמצא beta2-GP1 IgM Ab חיובי נמצא Cardiolipin IgM Ab חיובי נמצא הטרוזיגוט למוטציית,Prothrombin G20210A מה זה אומר?? אני נורא בלחץ (אחרי 2 גרידות)
לקריאה נוספת והעמקה
זה אומר שכנראה יש גורמי סיכון לקרישיות יתר ועלייך לחזור לרופא שלך לקבלת הוראות. מידע רב בנושא קרישיות יתר תמצאי במאות תשובות שיש בנושא זה.
תודה רבה על תשובתך המהירה. שאלה נוספת - האם לפני ההיריון הבא אצטרך לקחת תרופות במידה ויש לי גורמי סיכון לקרישיות? או שזה זריקות? מה התהליך? באיזה שלב אמורים להתחיל עם הטיפול?