ספירת דם נמוכה לאחר אפטוסטומטיטיס
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 26 בריאה בד'כ, ברקע פסוריאזיס, עודף משקל, נדבקתי מבני בן השנה ושלושה חודשים מאפטוסטומטיטיס. היה לי דלקת גרון ולאחר מכן דלקת בבלוטות הרוק, וטופלתי באוגמנטין, לאחר מכןהתחיל חום שנמשך 5 ימים ופצעים בפה. בבדיקת הדם היה WBC-3.7 MCH-25.6 MCHC-32.3 MCV-79.3 ATYPICAL LYMPH.#-DIF-2.4 כל שאר הספירה הייתה בנורמה, מה יכולה להיות הסיבה לכך, אני ממש לחוצה, אודה על תשובתך
אולי המחלה הוירלית (זה די שכיח). אולי משהו אחר. איני יכול לדעת זאת מכאן ובלי בדיקה.
ד'ר תודה על תשובתך, לאיזו בדיקה התכוונת בתגובתך והאם אתה חושב שיש צורך לחזור על הבדיקה שובוהאם זה דחוף?