פיענוח בדיקות דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עשיתי בדיקות דם בעקבות הפלות חוזרות (3). עדיין לא קיבלתי את כל התוצאות, אבל יש לי מספר שאלות: הערכים האלה לא ניראים תקינים: WBC 3.70 K/UL ( 4.00- 10.00) NEUTROPHILS 1.30 K/UL ( 1.80- 6.60) NEUTROPHILS % 35.20 % ( 46.00- 68.00) LYMPHOCYTES 1.70 K/UL ( 1.10- 3.50) LYMPHOCYTES % 45.00 % ( 15.00- 45.00) MONOCYTES 0.60 K/UL ( 0.08- 0.90) MONOCYTES % 15.60 % ( 2.00- 9.00) האם ערכים כאלה יכולים להיווצר בגלל התקררות - צינון קשה (סינוסיטיס אני חושבת) וכד' (כמעט ללא חום) או בגלל שהייתי כמה ימים אחרי סיום טיפול בנגיף הרפס? בנוסף תוצאה נמוכה אם כי בתחום הנורמה: האם יש למה משמעות בקרישיות ובהפלות חוזרות? BETA2 GPI IGG NEGATIVE <1.4 BETA2 GPI IGM 1.00 U/ML ( 0.00- 20.00) תודה רבה!
א. עלייך לרשום את הספירה במלואה וכן לרשום פרטי רקע כמוסבר בראש העמוד. מכל מקום, לשאלתך: כן, זה יכול להיות קשור לנגיף הרפס ו/או לצינון... ב. זה לא גורם סיכון לקרישה. נא לא לשאול על כל בדיקה בנפרד.. חכי לקבלת כל תשובות הבדיקות.