קרישיות יתר
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מעולם לא לקחתי גלולות בשל החשש מקרישיות יתר כיוון שלאבי יש תרומבוציטוזיס בנוסף לאמי יש אנוריזמות במוח והבנתי שזה יכול להיות גנטי. בנוסף כשעשיתי בדיקת גסטרוסקופיה נצפו בוושט שרידים של קרישי דם. האם זה אמור להדליק נורה אדומה? כשהייתי אצל המטולוג לפני כמה חודשים לבירור קרישיות לא ידעתי את העובדות האלה אז הוא לא בדק אותי. אבל עכשיו, איזה בדיקות לדעתך אני אקבל והאם יש בדיקות שאני יכולה לבקש במיוחד. אני מאוד חוששת מזה. תודה
איני יודע מה הם קרישי דם אלה ולא ברור לי כל סיפור הרקע... למשל, טרומבוציטוזיס אינה תורשתית.. ומה הקשר לאנאאוריזמות במוח ? הכי נכון לחזור לרופא עם פרטי המידע החדשים ואולי הוא ידבר עם הגסטרו כדי להבין מדוע בכלל נעשתה הבדיקה ומה בדיוק ראו שם... ומה אם בכלל הקשר בין הדברים.