MDS
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב ושבוע טוב דר' יקר, יש לי MDS כבר כ 9 שנים מצבי הלך והשתפר ללא שום סיבה ברורה תודה לאל,כיום אני מקבל 2.5 מ"ג סטרואידים וזהו. כבר שנתיים אני מקבל רק סטירואידים בלבד. בבדיקת ספירת דם אחרונה שעשיתי ראיתי כי זו פעם ראשונה תוצאות ה PLT נמוכות דהיינו 149, כאשר באופן קבוע היה לי בסביבות 250 . בסדר קראתי באינטרנט מה זה ? וראיתי שזה מסמן לסרטן במוח העצם. או אולי טעות בבדיקה אבל לפי המחלה שלי זה סביר מצד אחד מצד שני ההמוגלובין שלי באותה בדיקה היה 14.5 מצוין . אני מרגיש טוב מאוד במגבלות המחלה , אבקר בתל השומר ב 29 לחודש אודה לך אם תסביר לי את הנקודה ואת האפשרויות . תודה רבה מכל הלב.
זה לא אומר סרטן וזה לא בהכרח אומר שום דבר ... המשך במעקב כמתוכנן.
תודה על התשובה המהירה ויישר כוח.